czwartek, 29 stycznia 2015

Dodatki,które ocieplą Nasze wnętrze

Dziś zamieszczę kilka fajnych, praktycznych i niedrogich dodatków, które wizualnie ocieplą Wasz salon, przedpokój czy sypialnię.

Często spotykam się ze stwierdzeniem ze strony znajomych, że mamy przytulnie urządzone mieszkanie,a to wszystko zasługa dodatków, przecież sama kanapa czy fotel nie zapewnią nam fajnego klimatu. Aktualnym trendem obecnie jest kolor biały,brązy i beże (myślę, że te akurat kolory nigdy nie wyjdą z mody). Osobiście najlepiej czuję się w jasnych pomieszczeniach, które optycznie powiększają wnętrze.

Poniżej przedstawię Wam przegląd dodatków (aktualnie dostępnych w sklepach home and you i Ikea), które wizualnie ocieplą Wasze mieszkania.


1. Poduszki najlepiej w dużej ilości

W moim domu poduszki stanowią istotny element dekoracyjny,nie wyobrażam sobie salonu a przede wszystkim, mojej kanapy bez ogromnej ilości poduszek. To samo dotyczy mojej sypialni !






do sypialni znalazłam na stronie home and you romantyczną poszewkę


2. Ciepły pluszowy koc

Zarówno ja jak i mój kot uważamy ten element za niezbędny!




3.Świece i świeczniki

Świece dodają klimatu, są nastrojowe, nie zastąpione kiedy chcemy zorganizować kolację We dwoje.




4. Lampiony

Bardzo lubię lampiony i wszelkiego rodzaju latarenki, w moim domu są one praktycznie wszędzie.





5. Książki, nie wyobrażam sobie domu bez książek

W tej kwestii każdy na pewno znajdzie coś dla siebie. Ja uwielbiam książki o modzie i tych właśnie książek mam najwięcej.






2 komentarze: