czwartek, 29 maja 2014

Najmodniejsza biżuteria jako dopełnienie letnich stylizacji

W każdej letniej stylizacji nie wątpliwie bardzo dużą rolę odgrywa biżuteria. 
Dla mnie biżuteria jest czymś w rodzaju wisienki na torcie.


 W tym sezonie postawiłam na biżuterię marki Pandora.

Jestem szczęśliwą posiadaczką dwóch bransoletek z limitowanej edycji Pandory, postanowiłam, że będę nosić je bez charmsów. 


Na lato polecam szczególnie bransoletki sznurkowe i skórzane, biżuteria modułowa jest na tyle wdzięczna, że można dobierać charmsy w zależności od pór roku i naszego upodobania. Jestem wielką fanką biżuterii modułowej.




W swojej kolekcji posiadam brązową skórzaną bransoletkę marki Apart, w Aparcie bransoletki są o połowę tańsze niż w Pandorze, ponieważ Pandora jest zagraniczną marką.
Kreując swoje bransoletki kieruję się prostotą im mniej charmsów tym lepiej.

Absolutnym hitem w tym sezonie są delikatne kolorowe bransoletki.


Apart

 Jeżeli chodzi o kolczyki to stawiam na prostotę, delikatne perełki w uszach są subtelne i pasują do każdej mojej stylizacji. Do kompletu dokupiłam pierścionek z perłą marki Apart.



Apart

Postawiłam również na subtelny łańcuszek z zawieszką Yes z kolekcji Scarlett



Obecnie pożądaną dla mnie biżuterią jest pierścionek Pandora z kokardką, prawda że jest słodki  i subtelny?


Chętnie poszerzyłabym to marzenie również o kolczyki tej samej marki :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz