niedziela, 1 czerwca 2014

Jak zaoszczędzić czas na porannej pielęgnacji?


Dziś opowiem Wam co zrobić, aby zaoszczędzić sporo czasu na porannej pielęgnacji, dzięki tym kilku prostym trikom, zauważysz że wcale nie trzeba wstać wcześnie rano, żeby cały dzień wyglądać perfekcyjnie.
Czasami po prostu należy ułatwić sobie życie.


Ja podczas porannego prysznica stosuję balsam pod prysznic Nivea, dzięki temu nie muszę czekać na wchłonięcie się balsamu do ciała, wychodząc spod prysznica moja skóra jest już odpowiednio nawilżona.



Na włosy nakładam odżywkę błyskawiczną, bądź odżywkę w spray-u Glis kur (ułatwia ona rozczesywanie włosów)



W pielęgnacji twarzy nie bójcie się stosować kremów typu BB i CC, kremy te mają właściwości rozświetlające i nawilżające, doskonale kryją zaczerwienienia i wyrównują koloryt skóry,  u mnie doskonale sprawdził się krem BB marki EVELINE



Zawsze również nakładam korektor pod oczy, który doskonale rozjaśnia,  u mnie sprawdził się doskoale korektor marki LOREAL touche magique - u mnie odcień light beige


Na powieki nakładam cień w LOREAL Infallible w odcieniu kości słoniowej, poniżej przedstawiam Wam całą paletę tych cieni, są one proste w aplikacji, zwykle nakładam je na powiekę palcami.



Świetnym rozwiązaniem, aby zaoszczędzić czas o poranku jest również zabieg przedłużania rzęs metodą 1:1, jeżeli jednak nie jesteście przekonani do tego zabiegu polecam tusz do rzęs marki Essence, mój absolutny hit, idealnie podkręca, wydłuża i pogrubia moje rzęsy.


No i  na koniec zostanie nam położyć na twarz róż do policzków, puder i błyszczyk!

I jesteśmy gotowe do wyjścia!

A jakie są Wasze sprawdzone poranne triki?


4 komentarze:

  1. Kremy BB i CC są idealne na lato:)
    http://zycienienabogato.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie się z Tobą zgadzam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od jakiegoś czasu chcę wypróbować ten balsam Nivea - dzięki za przypomnienie :))

    OdpowiedzUsuń